Діяльність центру

     Функції центру:
  • навчально-виховна (робота зі студентами); 
  • дослідницько-пошукова (дослідження актуальних проблем розвитку особистості); 
  • проективна; 
  • прогностична; 
  • аналітична; 
  • конструктивна (розроблення діагностичного інструментарію, організація і проведення досліджень); 
  • просвітницька (консультативна психологічна підтримка розвитку особистості).

Напрями діяльності центру:
-  організація та проведення досліджень з наукової теми кафедри педагогіки та психології, Інституту;
- організація психологічної підтримки, тренінгів, семінарів, круглих столів, лекторіїв, дискусій, ворк-шопів з проблем самопізнання та розвитку особистості, психологічної адаптації в освітньому та соціокультурному середовищах;
- проведення наукових досліджень щодо  особливостей розвитку особистості;
- організація та проведення практико зорієнтованого навчання майбутніх педагогів із психолого-педагогічних дисциплін (міждисциплінарних проектів, практичних, семінарських, лабораторних);
- психолого-педагогічна підготовка студентів до навчальних практик у різних типах ДНЗ, ЗНЗ;
- налагодження продуктивної співпраці з науковими установами НАПН України, ДНЗ і ЗНЗ м. Києва щодо розвитку особистості на різних етапах її становлення.

Основними формами роботи Центру є:
- індивідуальне консультування й психологічна підтримка студентів першого курсу;
- тренінги, семінари, круглі столи, лекторії, диспути, ворк-шопи з проблем самопізнання і розвитку особистості, психологічної адаптації в освітньому та соціокультурному середовищі навчального закладу;
-  міждисциплінарні проекти, лабораторні, практичні з навчальних дисциплін: «Анатомія і фізіологія дитини», «Основи медичних знань», «Психологія», «Педагогіка», «Технології психолого-педагогічних досліджень»;
- індивідуальні та групові навчально-пошукові дослідження;
- консультації щодо проведення психолого-педагогічних діагностик особистісного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку під час психолого-педагогічних практик.













Презентація центру самопізнання і саморозвитку


       12 жовтня 2017 року в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася презентація центру самопізнання і саморозвитку. 


         Викладачі кафедри педагогіки та психології (Іванюк Г.І., доктор педагог. наук, професор, завідувач кафедри; Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри; Новик І.М., канд.педагог.наук., ст.викладач кафедри; Пасічник А.А., канд.психол.наук, ст.викладач кафедри) демонстрували фрагменти різних форм роботи зі студентами (тренінгу, ворк-шопу, майстер-класу), які проводяться в центрі з метою сприяння їхньому саморозвитку і професійній самоідентифікації. А студентка четвертого курсу напряму підготовки «Початкова освіта» Демиденко О.О. поділилася з присутніми секретами акторської майстерності.
     
Учасники «Педагогічної мозаїки» - студенти першого курсу спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта» (першого освітнього рівня (бакалавр)) та гості – учасники Всеукраїнської науково-практичної конференції «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» мали змогу зануритися в творчу атмосферу гуманістичної взаємодії, з’ясувати окремі аспекти особистісного «Я» та отримати рекомендації для професійного саморозвитку. Під час рефлексії майбутні педагоги висловили власні міркування щодо таких занять й свої побажання щодо подальшого планування роботи  центру.
                         Сподіваємося на плідну співпрацю!



Тренінг «Лайфхак успішного вибору»


7 листопада 2017 року в рамках молодіжного форуму «Вчити – це модно. Педагог – це тренд» у центрі самопізнання і саморозвитку з школярами (майбутніми випускникам ЗНЗ м. Києва) проведено тренінг «Лайфхак успішного вибору» (модератор тренінгу – Анна Пасічник, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту). 
Мета тренінгу – активація самосвідомості учня в образі «Я-особисте» та «Я-професійне». Тренінг спрямований на допомогу учням зорієнтуватися у світі сучасних професій, здійснити професійне самовизначення з урахуванням психолого-індивідуальних особистісних властивостей.
Дякуємо всім учасникам тренінгу за активність! Чекаємо на нові зустрічі в стінах Університету!