Наші проєкти


Шановні студенти Педагогічного інституту!

У центрі самопізнання і саморозвитку ви долучатиметесь до виконання міждисциплінарних  проєктів. Дослідження власних індивідуальних проявів відбуватиметься під час навчальної та позанавчальної діяльності. Запрошуємо до співпраці!


Міждисциплінарні проєкти 2021-2022 н.р.

Перший у цьому навчальному році міждисциплінарний проєкт "Навчання в ПІ - вікно можливостей".


Міждисциплінарні проєкти 2020-2021 н.р.

Міждисциплінарний інформаційно дослідницький проєкт "Розвиток у ПІзнанні", розроблено з метою вивчення інтересів та індивідуальних  особливостей першокурсників та налагодження партнерської взаємодії в освітньому середовищі ЗВО

 За результатами проєкту студентами створено повідомлення на сторінці Центру у фейсбук за покликанням https://www.facebook.com/samopiznannya.pi.kubg 



За результатами проєкту студентами створено повідомлення на сторінці Центру у фейсбук за покликанням https://www.facebook.com/samopiznannya.pi.kubg 


Міждисциплінарні проєкти 2019-2020 н.р.

(тисни, щоб переглянути)


Хочете дізнатися що цікавить першокурсників Педагогічного інституту? Чи бояться вони давати інтерв'ю під прицілом камери? Чи хвилюються вони перед першою сесією?


ДИВИТИСЯ ТУТ

Запрошуємо до перегляду відео-інтерв'ю,  яке організували студенти другого  курсу:

ВІДЕО 1

ВІДЕО 2

ВІДЕО 3

ВІДЕО 4

ВІДЕО 5

Студенти четвертого курсу спеціальності "Початкова освіта"  вивчали  особливості  першокурсників. Пропонуємо для перегляду відео про академічні групи  першого курсу

Якщо  цікаво - переходь за покликанням:  

ВІДЕО (ПОб-2-19-4.0д)

ВІДЕО (ПОб-1-19-4.0д)
                             




Міждисциплінарні проекти 2018-2019 н.р.


Термін виконання (вересень-грудень 2019 р.)



12 грудня 2018 року студенти першого курсу спеціальності "Дошкільна освіта" презентували  відеоессе "Я - Студент" за результатами виконання міждисциплінарного проекту "Пізнаю себе".  


Презентації виявилися цікавими, творчими та пізнавальними. Переглянути відео можна на сторінці центру самопізнання і саморозвитку у фейсбук.













Проект "Портрет першокурсника" 


Результати виконання проекту "Портрет першокурсника"




Випуск газети за результатами досліджень у  межах проекту "Портрет першокурсника" студентами першого курсу спеціальності "Початкова освіта" (викладач Петрик Лада Вікторівна)





ОРІЄНТОВНА СХЕМА
ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КАРТИ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

1.    Мета навчання (Для чого я навчаюсь? Для чого я здобуваю професію педагога? Як навчання за педагогічною спеціальністю допоможе здійснити мою мрію? тощо).
2.    Джерела самоосвіти і особистісно-професійного розвитку:
-        відносити, що розвивають (спілкування з ким мене розвиває? Як знайти таких людей? Як їх зацікавити?)
-        яке середовище є ключем для розвитку (де мені приємно і корисно бувати? Що мені заважає там бути? Що потрібно для того, щоб середовище сприяло моєму особистісно-професійному розвитку?);
-        засоби для досягнення мети (інші джерела для саморозвитку).
3.    Діяльність, що розвиває:
-        самопізнання, осмислення, самоосвіта, саморозвиток;
-         що я планую робити? В які терміни? Які ресурси необхідні?
-        яку рису, якість я хочу набути/змінити? Що я для цього роблю?
-        які знання мені потрібні? Як я їх можу здобути?
-        Які навички мені потрібно отримати/ поліпшити? Що я для цього роблю? Тощо.


    Проект "Студент - Педагог: перша рефлексія"